بسته حرفه‌ای آموزش هیدروگرافیک

بسته حرفه‌ای آموزش هیدروگرافیک

تضمین تامین مواد اولیه و پشتیبانی رایگان برای همیشه!

حالا که تا اینجا اومدی احتمال زیاد در مورد هیدروگرافیک و چاپ روی آب شنیده باشی یا ویدیوهایی رو تو اینترنت و اینستاگرام دیده باشی که یه طرحی رو میندازن روی آب و یه ماده ای بهش میزنن وقطعه رو میزنن به آب و بصورت عجیب غریبی طرح کامل میوفته رو قطعه!

اما چطوری؟

سالها این حرفه و کسب و کار پرسود عین یه راز بین کسایی که داشتن استفاده میکردن باقی مونده بود تا اینکه ما تصمیم گرفتیم کل اسرار این کارو ریز به ریز به علاقمندانش یاد بدیم. یه بسته آموزشی درست کردیم و خیلی ها با این بسته تونستن برای خودشون کسب و کار راه بندازن.

بعد از مدتی دیدیم اون بسته کافی نیست و نیاز داره تا بیشتر و کاملتر توضیح بدیم. پس اومدیم یه دوره کامل به صورت ویدیویی درست کردیم تا دیگه حرفی واسه گفتن نداشته باشه و بتونی این حرفه رو یاد بگیری.
بعد از یاد گیری هم تنهات نمیزاریم و بصورت رایگان پشتیبانی میکنیم تا هر سوال دیگه ای داشته باشی رفع بشه و خیال راحتتری به کسب درامد فکر کنی.

این بسته رو تهیه کنی و آموزشش هاش رو ببینی کار کامل دستت میاد.

تو این دوره علاوه بر اینکه هیدروگرافیک رو کامل توضیح دادیم، یاد دادیم که چطور مشتری پیدا کنید یا چه کسایی مشتری کار شما هستن + یاد دادیم وسایلش رو چطوری بسازید.

شما یه وان هیدروگرافیک که بهش میگن وان چاپ نیاز داری – یه وان شستشو واسه شستن قطعات چاپ شده و چندتا چیز دیگه که آموزش ساخت و تهیه‌اش رو بصورت فیلم و عکس تو این بسته گذاشتیم.

خلاصه که برای راه اندازی این کسب و کار دیگه بهونه ای نذاشتیم بمونه و هر چی لازم بود رو گفتیم و هر سوالی هم داشته باشی رو بهت میگیم.
مواد اولیه رو هم که خودمون بهترینش رو با قیمت مناسب تامین میکنیم چون وارد کننده مستقیم این مواد تو ایرانم هستیم.

تو این دوره چه چیزهایی آموزش میدیم:

  • ۱: بازار کار و نحوه بازاریابی
  • ۲: کسب و کار خانگی
  • ۳: آشنایی با پیستوله
  • ۴: قطعه شناسی
  • ۵: رنگ شناسی
  • ۶: شناخت طرحها
  • ۷؛ آماده سازی فیلم
  • ۸: چاپ هیدروگرافیک و شستشوی قطعه
  • ۹: آموزش کلرپاشی و رنگ زنی قطعه
  • ۱۰: آموزش ساخت وان چاپ و شستشوی هیدروگرافیک

اگر  به این کارعلاقه داری، فقط کافیه آموزش ببینی و مواد اولیه‌اش رو بخری و شروع کنی.
همزمان که تو داری فکر میکنی که چیکار کنی، بخری یا نخری، شروع کنی یا نه! خیلی از افراد دارن این آموزش های رو تهیه میکنن و کار شروع میکنن و خیلی نمیگذره میبینی سر کوچتون یکی مغازه زده و داره هیدروگرافیک کار میکنه!

برای تهیه این بسته آموزشی کافیه یه پیام به ما بدی و بقیه رو بهت میگیم. یا مبلغ ۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان  رو به شماره کارت زیر واریز کنی و رسید بفرستی و لینک دانلودش رو دریافت کنی.

۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان

+ بسته آموزش قدیمی به ارزش یک میلیون و صدهزارتومن

۵۰۲۲۲۹۱۰۸۷۹۵۴۹۹۴

شماره کارت جهت واریز مبلغ دوره بنام سعید رنجبر

شماره واتس اپ: ۰۹۰۲۹۰۳۰۴۴۴


یا روی لینک زیر بزنید